G-Certi, Prigovori klijenta
senka

• G-Certi System Service •

G-certi pruža usluge sertifikacije sistema menadžmenta. Takođe, u svom spektru usluga, pored sertifikacije, Gcerti organizuje obuke.

Metal Matik doo, Beocin

Prigovori klijenata

  1. U slučaju prigovora, svaki učesnik treba da popuni Obrazac za prigovor dole naveden.
  2. Ako je učesnik nezadovoljan ishodom  kursa, on / ona mogu informisati menadžera u pisanoj formi koji treba dalje da prosledi prigovor u skladu sa internim procedurama. Svaki prigovor se može podneti putem sajta  www.gcerti.rs ili putem e - maila na info@gcerti.rs.
  3. Sve žalbe moraju biti input za dalji tok organizacije kurseva.
  4. GCERTI će obavestiti svakog podnosioca žalbe u pisanoj formi o rezultatima iste.
  5. GCERTI će voditi evidencije o svim prigovorima i žalbama, kao i postupak njihovog rešavanja.
  6. GCERTI će sprovoditi istraživanje o stepenu zadovoljstva kandidata kada se završi trening.

Obrazac za prigovor: (pdf)
Molimo Vas da pošaljete na info@gcerti.rs.

Obrazac za prigovor: (pdf)

Prigovori klijenta
Metal Matik doo, Beocin

logo

G certi je sertifikaciono telo koji poseduje međunarodne akreditacije.

Navigation
Radno vreme
  • Ponedeljak - Petak : 08:00 - 18:00
  • Subota : 09:00 - 15:00
  • Nedelja: Ne radimo
G-Certi info
  • Adresa: Vojvode Stepe 59
  • Telefon: +381 21 301 45 66
All rights reserved © 2016 G Certi
Design Studio Digital , Novi Sad, Serbia